Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Lipa Michał
(2)
Allen Robert G
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Derry Simon
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Fox Jenifer
(1)
Gardner Howard
(1)
Gasper Dorota
(1)
Hansen Mark Victor
(1)
Harper-Smith Patrick
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kotler Philip
(1)
Kozyra Beata
(1)
Orloff Judith (1951- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Osobowość
(2)
Bogactwo
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kaizen
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Optymizm
(1)
Produkcja
(1)
Programy nauczania
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(3)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ciągu dwudziestu lat od wydania klasycznego dzieła Howarda Gardnera Frames of Mind jego znakomita koncepcja zdolności, które posiada każdy z nas, zmieniła oblicze oświaty. Tysiące pedagogów, rodziców i naukowców na całym świecie wcielało w życie praktyczne wnioski wypływające z jego teorii inteligencji wielorakich, zgodnie z którą ludzie mają różne, niezależne od siebie zdolności, poczynając od inteligencji muzycznej, a na inteligencji wykorzystywanej w zrozumieniu siebie samego kończąc. Niniejsze, nowe wydanie Inteligencji wielorakich przedstawia wszystkie dokonania w tej dziedzinie od 1993 roku, daty pierwszego wydania tej książki, i jest najdokładniejszym i najbardziej aktualnym opisem praktycznych zastosowań teorii inteligencji wielorakich. W tym całkowicie zmienionym wydaniu zawarte zostały m.in. nowe materiały o wykorzystywaniu tej koncepcji w zakładach pracy, ocena jej stosowania w obecnym, konserwatywnym klimacie edukacyjnym, ostatnie odkrycia dotyczące funkcjonowania mózgu, i dużo więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł. Michał Lipa. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 96, [1] s. ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej